Oswaldo Digón

Pequeno Curriculum

  • Formación na academia de IMPROMADRID (Madrid) e PLANETA IMPRO (Barcelona)
  • Actor e fundador da compañía de improvisación LOS DUGUIS IMPRO representando os espectáculos: SPIN OFF tempada 2012, IMPRO TOP MANTA tempada 2013 e actualemente representa nesta tempada 2014 o espectáculo CADEA IMPROPETUA.
  • Actor da cómpañía de Teatro de Improvisación FACTORÍA GALAICA DE IMPROVISACIÓNS co espectáculo POR-SUPOSTO dirixida por Jorge Rueda de ImproMadrid Teatro.
  • Creador e Actor do espectáculo COLECCIONISTAS de Improvisación Teatral.
  • Creador e Actor do proxecto para Política Lingüística do espectáculo de improvisación AÍ FALACHES CASTEL@!
  • Actor do espectáculo IMPRO COMEBACK! De representación regular na sala GARUFA CLUB da Coruña.
  • Profesor de diversas xornadas e cursos regulares de improvisación teatral na academia de artes escénicas ARTESTUDIO na Coruña.
  • Fundador e mestre da ESCOLA DE IMPROVISACIÓN TEATRAL da Coruña. (www.outracousa.com ).
  • Participante en diversas xornadas de improvisación do Festival nacional de improvisación teatral, Zaragoza Improvisa.

Introducción
A Improvisación é estar listo para responder a calquera situación que se nos presente e poder seguir adiante a pesar do cambio nas condicións. Dito doutra forma: A única constante na nosa vida é o cambio, polo que a improvisación é parte da nosa vida diaria. O teatro de improvisación é unha técnica na cal os actores
sen un guión preestablecido nin personaxes creados con anterioridade, crean unha escena teatral con ideas outorgadas polo público. É dicir, que co tempo limitado e cos recursos dispoñibles soamente nese momento, entregan un produto satisfactorio e a medida.
As improvisadoras e improvisadores son actores, directores e guionistas da escena que están creando nese momento en conxunto con outros compañeiros e compañeiras.
Neste monográfico desenvólvese un primeiro achegamento á técnica da improvisación teatral e de como ese adestramento ensinaranos a alcanzar e a reforzar unha gama de recursos que acheguen respostas efectivas ante a creación de escenas teatrais espontáneas.

Oxectivos

  • COÑECEMENTO CONSCIENTE DA TÉCNICA DE IMPROVISACIÓN TEATRAL.
    (“A improvisación ten unhas “normas”, non é dicir o primeiro que nos veña a cabeza, Iso sería un delírio” O Argentino, Autor do Libro de improvisación teatral: Del Salto Al Vuelo).
  • A ESCOITA ACTIVA A FAVOR DA ESCENA.
  • A REDUCCIÓN DO EGO ESCÉNICO.
  • INTERIORIZACIÓN DA ESTRUCTURA NARRATIVA.
  • FOMENTAR AS COMPETENCIAS COMUNICATIVAS EN ESCENA.
  • DESENVOLVEMENTO DA AFIRMACIÓN COHERENTE.
  • POTENCIAR A CAPACIDADE PROPOSITIVA DENTRO DA ESCENA.
  • DESENVOLVEMENTO DA INTELIXENCIA SOCIAL E DO PENSAMENTO
    LATERAL.

Contido

  • ESCOITA
  • ACEPTACIÓN -CAPACIDADE PROPOSITIVA
  • DESBLOQUEOS
  • A PALABRA IMPROVISADA / ESTRUCTURA NARRATIVA (P.R.O.L.)
  • A ACCIÓN CON INTENCIÓN ESCÉNCIA
  • A EFECTIVIDADE DAS PROPOSTAS EN ESCENA
  • DINÁMICAS DE ESPECTÁLOS DE IMPROVISACIÓN.
    (Nota: Existe posibilidade de facer unha pequena mostra con algunha destas
    dinámicas dentro dos horarios do curso)

Temas transversais

  • MEMORIA
  • TRABALLO EN EQUIPO
  • COMUNICACIÓN ASERTIVA
  • CREATIVIDADE
  • INTELIXENCIA SOCIAL
  • EXTRAPOLACIÓN DE SIGNIFICACOS
  • CREATIVIDADE
  • MOTIVACIÓN
  • PENSAMENTO LATERAL

Requisitos participantes: Moitas ganas de aprender e divertirse. Roupa adecuada aos contidos do obradoiro, Maiores de 16 anos con independencia do seu nivel en coñecementos de interpretación.

Número de asistentes:
Entre 15 e 20

Custe:
10 € membros de FEGATEA-FETEACYL
50 € persoas non federadas.

Data límite inscrición:  31 de maio de 2024.

Formulario de inscrición premendo na ligazón: Obradoiro de improvisación, con Oswaldo Digón

 

Comparte nas túas redes